Szanowni Państwo,
Zachęcam do zapoznania się z poniższym zaproszeniem na spotkanie dla Studentów, dotyczące rozliczania Grantów Rektorskich:
Prorektor ds. Studenckich zaprasza studentów na spotkanie poświęcone tematowi:
Rozliczanie Grantów Rektora oraz innych projektów studenckich w roku 2018.
Termin: 26 stycznia 2018r. (piątek) w godzinach 12:00 – 14:00
Miejsce szkolenia: sala audytoryjna, Pawilon U2
Program szkolenia:
- Granty Rektora w 2018 roku – istotne informacje;
- Rola Działu Spraw Studenckich;
- Granty oczami Kwestury;
- Procedury Zamówień Publicznych;
- Procedury Działu Współpracy z Zagranicą;
- Zakupy poza granicami kraju;
- 100 pytań do …… czyli zadaj pytanie – możliwość zadawania pytań uczestnikom spotkania.
Szkolenie kierujemy do:
- Studentów biorących udział w programie Granty Rektora 2018;
- Studentów ubiegających się o dofinansowanie od Prorektora ds. Studenckich (projekty indywidualne, udział w konferencjach, wyjazdy krajowe i zagraniczne, zakupy zagraniczne, organizacja spotkań i imprez okolicznościowych, itp.);
- Członków Organizacji Studenckich AGH;
- Pozostałych studentów, którzy finansują swoją działalność ze środków AGH.
W spotkaniu wezmą udział:
- Prorektor ds. Studenckich – prof. dr hab. Anna Siwik;
- Kwestor AGH – mgr inż. Joanna Sajdłowska;
- Z-ca Dyrektora CTT ds. przedsiębiorczości akademickiej – dr inż. Dominik Kowal;
- Pełnomocnik Rektora ds. Kół Naukowych Pionu Górniczego – dr inż. Paweł Bogacz;
- Pełnomocnik Rektora ds. Kół Naukowych Pionu Hutniczego – dr inż. Leszek Kurcz;
- Przedstawiciel Działu Zamówień Publicznych;
- Przedstawiciel Działu Współpracy z Zagranicą;
- Przedstawiciel Aparatury Naukowo-Badawczej i Importu;
- Kierownik Działu Spraw Studenckich – mgr inż. Anna Klimczyk.