Social Media & Content Marketing

Studia podyplomowe

 

Studia SM&CM na stronę WH

Studia podyplomowe z zakresu strategii i komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych – Social Media & Content Marketing.

UWAGA! Rekrutacja na XII edycję studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing (marzec 2021 – styczeń 2022) rozpocznie się z początkiem lutego 2021 roku!


Zachęcamy jednak do kontaktu z nami już teraz – osoby, które to zrobią, jako pierwsze otrzymają informację o rozpoczęciu rekrutacji.  Zainteresowana, zainteresowany? Napisz do Pauliny Walotek pwalotek@agh.edu.pl lub Anety Nosal anosal@agh.edu.pl.

XII EDYCJA STUDIÓW TO:

  • 31 praktycznych kursów poświęconych strategii i komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych,

  • 25 specjalistek i specjalistów – osób, które na co dzień zajmują się komunikacją marketingową,

  • 205 godzin zajęć i konsultacji, które pozwolą dogłębnie zrozumieć omawiane zagadnienia,

  • projekt strategii komunikacji powstały pod okiem specjalistów,

  • dostęp do rozszerzających materiałów i ćwiczeń.


PODSTAWOWE INFORMACJE O STUDIACH

Czas trwania: 2 semestry (od marca 2021 roku do stycznia 2022 roku)
Start studiów (pierwsze zajęcia): 13 marca 2021 roku
Maksymalna liczba miejsc: 31
Opłaty: 4 500 zł za całość studiów (możliwa płatność w dwóch ratach po 2 250 zł)

Regulamin studiów podyplomowych: pobierz w formacie pdf
Plan studiów: pobierz w formacie pdf / pobierz w formacie docx
Formularz zgłoszeniowy: pobierz w formacie pdf

Z uwagi na pandemię zajęcia w pierwszym semestrze studiów podyplomowych będą odbywać się online – w formie zajęć prowadzonych na żywo. Rozwiązanie to jest bardzo dobrze oceniane przez obecnych studentów kierunku.

Terminy spotkań podczas I semestru XII edycji:

I zjazd: 13-14 marca 2021
II zjazd: 27-28 marca 2021
III zjazd: 17-18 kwietnia 2021
IV zjazd: 8-9 maja 2021
V zjazd: 29-30 maja 2021
VI zjazd: 12-13 czerwca 2021

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, zwykle między godziną 9:00 a 16:10. Oznacza to, że trwają one średnio 8 godzin dydaktycznych każdego dnia (godzina dydaktyczna trwa 45 minut). W programie każdego zjazdu przewidziane są przerwy, w tym jedna dłuższa – obiadowa.

Informacji w sprawie rejestracji udziela Paulina Walotek oraz Aneta Nosal – napisz maila już teraz:
pwalotek@agh.edu.pl
tel. 12 617 43 57
anosal@agh.edu.pl
tel. 12 617 42 51

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie zwlekaj – zarejestruj się już dziś!

OPIS STUDIÓW

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – osób, które będą obejmować takie stanowiska jak:

  • social media manager,

  • content designer,

  • specjalista digital marketingu,

  • community manager,

  • growth hacker

  • strateg marketingowy wyspecjalizowany w komunikacji w digitalu,

  • kreatywny pracownik działu marketingu lub agencji (reklamowych, interaktywnych, PR, social media).


Studia pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu marketingu internetowego (digital marketing), ze szczególnym naciskiem na social media marketing, content marketing oraz strategię marketingową.

Dzięki solidnemu przygotowaniu absolwentki i absolwenci kierunku:

  • planują skuteczną komunikację marek,

  • tworzą wartościowy content,

  • sprawnie poruszają się w obszarze mediów cyfrowych,

  • efektywnie promują w nich marki, firmy, instytucje oraz własną osobę.


DLACZEGO WARTO?

Jako student lub studentka kierunku Social Media & Content Marketing:

  • zdobędziesz praktyczną, aktualną wiedzę – program studiów jest co edycję aktualizowany i dostosowywany do najnowszych trendów w branży oraz potrzeb współczesnego rynku pracy,

  • rozwiniesz swoje umiejętności dzięki zajęciom w formie warsztatów i konwersatoriów,

  • zamiast teoretycznej pracy dyplomowej przygotujesz praktyczną strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki (np. Twojej firmy); zostanie ona oceniona i skomentowana przez uznanych specjalistów z branży,

  • rozwiniesz sieć kontaktów – poznasz prowadzących oraz pozostałych uczestników studiów,

  • weźmiesz udział w imprezach integrujących,

  • otrzymasz dostęp do dodatkowych materiałów i narzędzi (np. darmowy dostęp do SentiOne na czas studiów).


PROGRAM XII EDYCJI

W programie XII edycji przewidziane są następujące zajęcia*:

1. Wprowadzenie do studiowania: program studiów, ćwiczenia integracyjne i podsumowanie – Adrian Gamoń
2. Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciek Myśliwiec
3. Monitoring, analiza i badanie grupy docelowej – Maciek Myśliwiec
4. Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych – Adrian Gamoń
5. Facebook Marketing – Rafał Sowiński
6. Personal Branding, Social Selling i marketing na LinkedIn – Adrian Gamoń
7. Instagram Marketing – Martyna Tarnawska
8. Twitter, Snapchat, TikTok i Real Time Marketing – Dagmara Pakulska, Jakub Biel
9. Messenger Marketing i chatboty – Matusz Czech
10. Blogosfera i liderzy opinii – Maciek Budzich
11. Współpraca z influencerami. 10 kroków kampanii z twórcami internetowymi – Patrycja Górecka-Butora
12. Tworzenie komunikatów graficznych – Patrycja Picha
13. Big Ideas i copywriting – Leszek Łuczyn
14. Projektowanie komunikacji na podstawie modelu biznesowego i mapy podróży klienta z wykorzystaniem metodologii Design Thinking – Katarzyna Wojciechowska
15. Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Grzegorz Kosson
16. Reklama i analityka na Facebooku i Instagramie – Szymon Lisowski
17. Współczesna reklama online a social media – Jakub Oleksy
18. Google Ads i Google Analytics – Krzysztof Marzec
19. Od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych – Rafał Sowiński
20. Content Marketing. Strategia i działania taktyczne – Artur Maciorowski
21. SEO – Krzysztof Marzec
22. Content manager w dobie nowych technologii – Małgorzata Wojtasik
23. Planowanie i prowadzenie projektów w praktyce (account managment) – Agnieszka Kostelecka
24. Trendy w Social Media i Content Marketingu – Martyna Tarnawska
25. Budżet. Mediaplan. Koszty i zyski w reklamie – Agnieszka Rutkowska
26. Budowa komunikacji social mediach w oparciu o dane – Marcin Pluskota
27. Sztuka prowadzenia spotkań i prezentacji online i offline – Adrian Gamoń
28. Video marketing, YouTube i relacje live – Kamil Bolek
29. Tworzenie komunikatów video – Jarek Tokarski
30. Seminarium projektowe. Strategia komunikacji marki – Adrian Gamoń
31. Prezentacja i ewaluacja projektów – Adrian Gamoń, Albert Stęclik, Anna Żurek

*Ostateczny program może ulec niewielkim zmianom.

DO KOGO SKIEROWANE SĄ STUDIA?

Program studiów Social Media & Content Marketing jest dostosowany do potrzeb osób, które pracują w obszarze szeroko rozumianego marketingu lub wiążą z nim swoją przyszłość – między innymi:

  • absolwentek i absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych bądź PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność,

  • osób pracujących w agencjach kreatywnych (szczególnie PR, reklamowych, digital i social media), które są zdecydowane podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w internecie,

  • osób pracujących w działach marketingu i kierujących nimi, które chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do sprzedaży, promocji, budowy dobrego wizerunku oraz obsługi klienta,

  • właścicielek i właścicieli firm, którzy chcą skorzystać z mediów cyfrowych dla rozwoju swoich biznesów,

  • osób pracujących w instytucjach państwowych, samorządowych oraz organizacjach pożytku publicznego, które odpowiadają za ich obecność w mediach cyfrowych.


Uwaga! Studia skierowane są do osób z minimalnym doświadczeniem z zakresu marketingu, sprzedaży bądź PRu. Jeśli jednak nie masz doświadczenia w branży marketingowej, to wciąż możesz skorzystać z naszego kierunku – uczestnictwo będzie wymagać od Ciebie nieco więcej samodzielnej pracy (przygotowań przed oraz utrwalania wiedzy po zajęciach).

Niezależnie od tego, czy zamierzasz:

  • pracować w agencji kreatywnej lub dziale marketingu,

  • prowadzić własną firmę,

  • obsługiwać sklep internetowy

  • kreować markę osobistą poprzez bloga, vloga lub profile w mediach społecznościowych


na naszym kierunku zdobędziesz praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią Ci właściwe zrozumienie całego spektrum marketingu internetowego oraz osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.

OPINIE STUDENTÓW POPRZEDNICH EDYCJI

Powód był bardzo prosty: porównując inne kierunki ten jako jedyny był konkretny. Nie interesowało mnie "próbkowanie wiedzy". Wybrałem Social Media & Content Marketing ponieważ chciałem mieć konkretną specjalizację :)

Wszyscy do tej pory byli świetni, ale naprawdę tak uważam. Byłam na wszystkich zajęciach i muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak wysokiego poziomu zajęć.

Moje cele się nie zmieniły. Szukałem inspiracji, kontaktów, szerszego spojrzenia na temat. I znalazłem. Lepiej rozumiem social media i szerzej content marketing. Na kontakty nie narzekam.

Moje cele na pewno się zmieniły. Wiem jak ten rynek funkcjonuje, i gdzie czuję się mocny. Bez tego kierunku na pewno byłbym na innym etapie życia - gorszym…

Kierunek spełnił moje oczekiwania. W zasadzie ciężko się do czegokolwiek doczepić. Wszystko zależało od uczestnika. Mógł brać garściami doświadczenie, wiedzę jeżeli tylko chciał.

Super, dziękuję bardzo! Słuchając Waszych wykładów nie tylko otrzymuje się kawał dobrego mięsa, ale właśnie wiarę w swoje możliwości. Że wszystko jest do zrobienia, wystarczy przysiąść i przeanalizować kim jest mój odbiorca. Na spotkanie do nowej pracy przygotowałam konspekt moich działań na podstawie wytycznych i spisu treści projektu dyplomowego. Opowiadając o mojej wizji mogłam przejść przez temat punkt po punkcie. Przyszły szef był oczarowany.

REJESTRACJA

Rejestracja wystartuje z początkiem lutego 2021 roku. Zachęcamy do kontaktu z nami już teraz – jako pierwsi otrzymacie informację o starcie rekrutacji.

Uwaga: pierwszeństwo w zapisie na daną edycję studiów mają osoby, które nie dostały się na kierunek podczas poprzedniej rekrutacji z powodu wyczerpania limitu miejsc pomimo dostarczenia kompletu dokumentów (decyduje kolejność napływania zgłoszeń).

WYMAGANE DOKUMENTY

Po złożeniu powyższych dokumentów dokonywana jest rezerwacja miejsca na studiach. O numerze rachunku do wpłat jako pierwsze zostaną poinformowane osoby, które dokonały prerejestracji (zgodnie z kolejnością zgłoszeń w ramach limitu miejsc).

O ostatecznym zapisie decyduje kolejność wpłat.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?

Osobą przyjmującą zgłoszenia jest Paulina Walotek (tel.: 12 617 43 57, pwalotek@agh.edu.pl). Zgłoszenia można wysyłać:

  • w wersji elektronicznej pod adres: pwalotek@agh.edu.pl

  • pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:


Paulina Walotek
Wydział Humanistyczny AGH
ul. Gramatyka 8a pok. 25, 30-071 Kraków
(z dopiskiem: „Social Media & Content Marketing")

Po przesłaniu wiadomości uczestnicy otrzymają potwierdzenie.

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie kursów modułowych w czasie trwania studiów oraz opracowanie projektu strategii komunikacji marki w mediach cyfrowych.

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów podyplomowych w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

KADRA I PARTNERZY KIERUNKU

Kierownik studiów:
dr Dorota Żuchowska-Skiba
tel. 12 617 42 61, e-mail: zuchowskadorota@gmail.com

Opiekun merytoryczny:
Adrian Gamoń
tel. 511 153 666, e-mail: contact@adriangamon.com
www.adriangamon.com

Administracja studiów:
Paulina Walotek
tel. 12 617 42 51, e-mail: pwalotek@agh.edu.pl

Partnerzy i patronaty:
Brief.pl, Interia.pl, SentiOne, Marketing przy Kawie, NowyMarketing, WhitePress, Marketer+, UXPressia

Rekomendacja kierunku:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Śledź kierunek na Facebooku: www.facebook.com/studiasocialmedia